martes, 20 de diciembre de 2016

Bon Nadal i Feliç 2017!!!

   Un any més arriba al seu final, un any que ha estat plè de moments especials, com cadascún d'aquells que heu compartit amb mi, els/les qui heu confiat en el SAPS, per a resoldre aquelles qüestions de la vida que sovint se'ns fan difícils de gestionar. 

   Així doncs des del SAPS volem agraïr-vos la vostra confiança i la vostra dedicació, el coratge que hi heu posat en la millora contínua, la voluntat de ser la millor versió d'un mateix, fet que requereix d'un valor especial així que ENHORABONA!!!  

  I a tots/es aquells/es que en els bons propòsits del 2017 vulguin un cop de mà per assolir-los gaudint més del camí, ja siguin esportius, familiars, personals, laborals,... tan sols dir-vos que estarem encantats d'acompanyar-vos en aquest procés de descoberta de les pròpies capacitats per fer-ne dels nostres somnis... la realitat!

Bon Nadal i Feliç 2017!!!!!!



    Un año más llega a su fin, un año que ha estado repleto de momentos especiales, como cada uno de aquellos que habéis compartido conmigo, los/las que habéis confiado en el SAPS, para resolver aquellas cuestiones de la vida que a menudo se nos hacen difíciles de gestionar.

    Así pues desde el SAPS queremos agradecer vuestra confianza y vuestra dedicación, el coraje que habéis puesto en la mejora continua, la voluntad de ser la mejor versión de uno mismo, lo que requiere de un valor especial, así que ENHORABUENA !!!

   Y a todos / as aquellos / as que en los buenos propósitos del 2017 quieran que les brindemos una mano para alcanzarlos, disfrutando más del camino, ya sean deportivos, familiares, personales, laborales, ... solo deciros que estaremos encantados de acompañaros en este proceso de descubrimiento de las propias capacidades para hacer de nuestros sueños ... la realidad!

Feliz Navidad y Feliz 2017 !!!!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario